Läger i Höör

Måndag:
På morgonen åkte vi dit sedan fick vi bära upp våra saker för vi fick inte lov att ha hallen då tydligen;(
Men vi gick iallafall direkt in i simhallen för att börja träna:)
Efter träningen så skulle vi äta vår matsäck för resturangen hade stängt:(
Sen gick vi till City Gross ;( as långt typ 5 km *mep*
Men jag har haft ont i foten så jag fick åka bil hem yeey.
Sedan i vattnet i gen för då var det sim träning till 10 sen var det lägg dags så man pallade gå upp på morgonen klockan halv 8

Tisdag:
Upp tidigt ta på sig sen ner till stationen 1 km från idrottsplatsen och käka frukost.
Det var en av de bäst serveringar jag varit på jätte bra. Bra mat , GOD mat och faktiskt något jag kunde äta.
Gå tillbax till idrottsplatsen och ta badkläderna och in i simhallen tränade sedan ut och köra brännboll med vårt lag. Vårt lag var sämst det kunde inte gå sämre än vad det gjorde:)
Men jag är nog inte så mycket bättre själv så ja:)
Till lunch serverades Fiskpinnar och pulvermos helt ok men hatar fisk tyvärr.
Middagen Köttfärssås med spagetti
Träning och läggdags

Onsdag:
Upp tidigt frukost och träning (som vanligt:))
Sen tittade vi på film och lunch. Efter maten var det Chill dax:) jippie
Middag sen till träningen edit 2 ggr om dan blää jobbigtO_o
Läggdags

Torsdagen:
Det gamla vanliga upp frukost tränning chilla sedan lunch och efter lunchen var det skattjakt då skulle vi hitta olika saker sem dessa:
Mossa 5p
Kondom 15p
Pappa med cykel 20p
Man med tomteskägg 25 p
Glass 5p
Bonus
Något i metall över 10 kg poäng i antalet kg
Intervju minst 20 sek 50p
Skaka hand med en främling 30 sek utan och säga varför 40 p
Någon i permobil  30 p
osv. osv.

Detta var kul tyvärr var min grupp as seg och satt inne och ville inte så jag joinade en annan grupp

Fredag:

Dags för hemfärd och pallade inte göra når men vi tränade.
Om man kan säga det för vi fick lov och göra vad vi ville på hela badet typ vattenrutchkana och det var kul denna rutshkanan var det:



Så det var typ allt vi gjorde i hör ses

// Louise<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0